بنیاد ملی بازیهای رایانهای
-
فرهنگ و ادب > صنایع فرهنگی
رقابت ۴۷ تیم در رویداد سکوی پرش غزال؛ فعالیت بازیسازان ایرانی در دیگرکشورها
به گزارش خبرنگار مهر، دهمین جشنواره بازی های رایانه ای فجر با بخش رویداد سرمایه گذاری سکوی پرش غزال، صبح…
بیشتر بخوانید » -
فرهنگ و ادب > صنایع فرهنگی
۹۹ درصد بازیسازها اول راه شکست میخورند
مهرداد رضایی کاندیدای دهمین جشنواره بازیهای رایانهای فجر که برای بازی «جک بد» نامزد شده، در گفتگو با خبرنگار مهر،…
بیشتر بخوانید » -
فرهنگ و ادب > صنایع فرهنگی
غزال زرین جشنواره فجر به کدام بازی میرسد؟
به گزارش خبرنگار مهر، دهمین جشنواره بازیهای رایانهای فجر از فردا سه شنبه ۱۶ بهمن به مدت سه روز در…
بیشتر بخوانید » -
فرهنگ و ادب > صنایع فرهنگی
اعلام آخرین فرصت انتخاب مردمی برای بازیهای جشنواره فجر
به گزارش خبرنگار مهر، رأیگیری برای انتخاب بهترین بازیهای دهمین جشنواره بازیهای رایانهای فجر از نگاه مردم تا ساعت ۲۴…
بیشتر بخوانید » -
فرهنگ و ادب > صنایع فرهنگی
برگزاری پنل تخصصی طراحی روایت در جشنواره بازیهای رایانهای فجر
به گزارش خبرنگار مهر، ۴ پنل تخصصی در دهمین جشنواره بازیهای رایانهای فجر برگزار میشود که یکی از آنها پنل…
بیشتر بخوانید » -
فرهنگ و ادب > صنایع فرهنگی
نامزدهای بازی جدی جشنواره فجر معرفی شدند
به گزارش خبرنگار مهر، با اتمام داوری نهایی بخش جایزه بازی جدی در دهمین جشنواره بازیهای رایانهای فجر، ۱۹ بازی…
بیشتر بخوانید » -
فرهنگ و ادب > صنایع فرهنگی
پایان داوری بازیهای منتخب بخش «جایزه بازی جدی» جشنواره فجر
به گزارش خبرنگار مهر، داوری ۲۰ بازی منتخب بازیهای بخش جایزه بازی جدی دهمین جشنواره بازیهای رایانهای فجر در دانشگاه…
بیشتر بخوانید » -
فرهنگی و هنری > فرهنگ عمومی
اصلاح اساسنامه بنیاد بازیهای رایانهای؛ تغییر نام و افزایش وظایف دردی دوا نمیکند!
رئیس امور رسانه و فضای مجازی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در بخش اول گفتوگو با ایسنا درباره روند تدوین…
بیشتر بخوانید » -
فرهنگ و ادب > صنایع فرهنگی
آغاز رأیگیری بهترین بازی رایانهای جشنواره فجر از نگاه مردم
به گزارش خبرنگار مهر، رأیگیری برای انتخاب بهترین بازیهای دهمین جشنواره بازیهای رایانهای فجر از نگاه مردم آغاز شد. در…
بیشتر بخوانید » -
فرهنگی و هنری > فرهنگ عمومی
پس از ۱۰ سال؛ وعده ۳ ماهه برای تصویب سند «توسعه بازیهای رایانهای»
رضا عموزادی در بخش اول گفتوگو با ایسنا، بازیهای دیجیتال (رایانهای، کنسولی، موبایلی و…) را نوعی کالای فرهنگی پرمصرف معرفی…
بیشتر بخوانید »