بازی های ویدیویی
-
فرهنگ و ادب > صنایع فرهنگی
چرا بازیهای رایانهای درباره شخصیت امام علی (ع) غایبند؟
به گزارش خبرنگار مهر، حضرت علی (ع) بهعنوان یکی از شخصیتهای مهم تاریخ اسلام، نمایانگر ارزشهای انسانی و اخلاقی بینظیری…
بیشتر بخوانید » -
فرهنگ و ادب > صنایع فرهنگی
«مدرسه بازی» افت تحصیلی دانشآموزان را جبران میکند
به گزارش خبرنگار مهر، «مدرسه بازی» یک بازی برای گوشیهای هوشمند است که به تازگی تولید و منتشر شده و…
بیشتر بخوانید » -
فرهنگ و ادب > صنایع فرهنگی
چهارشنبه آخرسال با طعم بازی؛ ایدههایی برای یک شب شاد و خاطرهانگیز
به گزارش خبرنگار مهر، چهارشنبه آخرسال، یکی از جشنهای باستانی و شاداب ایران است که با آتش و شادی همراه…
بیشتر بخوانید » -
فرهنگ و ادب > صنایع فرهنگی
بخشی از درآمد استریمرها از طریق حمایت مستقیم کاربران است
به گزارش خبرنگار مهر، کوروش کسائیان بازیسازی است که موفق شده از طریق فعالیت در این حوزه به درآمد برسد.…
بیشتر بخوانید » -
فرهنگ و ادب > صنایع فرهنگی
ناامیدی بازیسازان از حمایت دولت و تمایل به سرمایهگذاران بینالمللی
خبرگزاری مهر؛ گروه فرهنگ و ادب _ زینب رازدشت: صنعت بازیهای رایانهای میتواند به عنوان ابزاری برای تقویت دیپلماسی فرهنگی…
بیشتر بخوانید » -
فرهنگ و ادب > صنایع فرهنگی
بازی دیگر صرفا ابزار سرگرمی نیست؛ نیازمند سند جامع در حوزه هوش مصنوعی هستیم
سرهنگ احسان راستی رئیس سازمان توسعه فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و فناوریهای نوین در گفتگو با خبرنگار مهر،…
بیشتر بخوانید » -
فرهنگ و ادب > صنایع فرهنگی
عدم حضور در پلتفرمهای خارجی مشکل مهم بازیسازان است
پوریا صادقی دیجیتال مارکتر استودیو نشر پاییزان، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از سال ۹۳ کار خود را در…
بیشتر بخوانید » -
فرهنگ و ادب > صنایع فرهنگی
ورود به عرصه درآمدزایی در صنعت گیم تابوشکنی است
نازنین افراز گیمر ۲۴ سالهای که بهواسطه تولید محتوای استریم به درآمدزایی رسیده، درباره تجربه فعالیتهای خود به خبرنگار مهر…
بیشتر بخوانید » -
فرهنگ و ادب > صنایع فرهنگی
درآمد ۹۰۰ میلیونی یکگیمر از تولید محتوا در فضای مجازی
حسین امانالهی گیمر جوان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره چگونگی فعالیتش گفت: از قدیم که رایانه سادهای در خانه…
بیشتر بخوانید »