انتشار ترجمه دوکتاب درباره مشتری آفرینی و اصول مدیریت
به گزارش خبرنگار مهر، دو کتاب «چه کسی مشتری مرا دزدید؟» و «اصول مدیریت از زبان بزرگان» به تازگی با ترجمه فرشید عبدی توسط انتشارات پویش مدام منتشر و روانه بازار نشر شدهاند.
«چه کسی مشتری مرا دزدید؟» نوشته هاروی تامپسون با ترجمه فرشید عبدی درباره مشتری محور شدن شرکت ها صحبت می کند. این کتاب استراتژی های موفق مشتری آفرینی و حفظ وفاداری مشتریان را به مخاطب عرضه می کند.
هاروی تامپسون از متخصصان نامی و سرآمد بازاریابی است که با بهره گرفتن از دیدگاه مشتریان و ایاد دگرگونی در سازمان، به افزایش تعداد مشتریان وفادار کمک می کند. او به عنوان مدیر ارشد شرکت خدماتی جهانی آی.بی.ام در زمینه مشاوره پیرامون مدیریت ارزش مشتری، شبکه گسترده ای از مشاوران در سراسر جهان ایجاد کرد. کار آن ها ارائه خدمات مشاوره جهت تدوین چشم اندازی اجرایی بود که از دیدگاه مشتری تعریف شده است. این چشم انداز تصویر مطلوب یک فروشنده از دید مشتری را نشان می دهد. مخاطبان این مشاوران عمدتا مدیران ارشد فور چون ۵۰۰ و گلوبال ۱۰۰۰ بودند.
در بخشی از این کتاب می خوانیم:
نیازهای حتمی و قطعی شما چیست؟ چه چیزی باعث می شود شما تامین کننده ای را که محصول و خدماتش به طور خاصی قابل قبول است، ترک کنید؟ احترام گذاشتن به مشتری چقدر برای شما مهم است؟ آیا آخرین باری را که واقعا تحت تاثیر نگرش کارکنان یک شرکت قرار گرفتید، به خاطر می آورید؟ آیا باعث شد دوباره به آن شرکت مراجعه کنید؟ آیا شرکت هایی وجود دارند که تصویر ذهنی شان بازتاب مستقیم گرایش کارکنانشان باشد؟
آیا شرایطی را که در آن به شدت از نگاه منفی کارکنان یا مدیریت یک شرکت آزرده خاطر شدید، را به خاطر می آورید؟ آیا به خودتان گفتید به خاطر تجربه ناخوشایندی که در آن شرکت داشتید، هرگز دوباره به آنجا مراجعه نخواهید کرد؟ آن ها برای حفظ شما باید چه برخوردی از خود نشان می دادند؟
در مورد شایستگی چطور؟ چه وقت احساس کردید با افرادی شایسته و لایق در ارتباط هستید؟ در ارتباط با یک فرد چه چیزی بیشترین آسایش و راحتی را برای شما فراهم سازد؟ چه چیزی در شایستگی کارکنان باعث می شود دیگر با آن شرکت کار نکنید؟
اینکتاب با ۳۱۶ صفحه، شمارگان صد نسخه و قیمت ۳۹۰ هزار تومان عرضه شده است.
کتاب «اصول مدیریت از زبان بزرگان» نوشته مورگن ویتزل هم با ترجمه سهراب خلیلی شورینی و فرشید عبدی چاپ شده است.
مورگن ویتزل عضو مرکز مطالعات رهبری دانشکده کسب و کار در دانشگاه اکستر است. او تاکنون بیش از بیست جلد کتاب تالیف کرده که از آن جمله می توان به کتاب های پرفروش تاتا:تکامل یک برند سازمانی و کسب و کار در چین اشاره کرد. کتاب های او تاکنون به یازده زبان ترجمه شده اند. مقالات او هم در نشریات مشهوری چون فاینانشیال تایمز، لس آنجلس تایمز، تورنتو گلوب اند میل، اسمارت منیجر، فاینانشیال ورلد و بسیاری دیگر منتشر شده است.
در بخشی از این کتاب می خوانیم:
گوردن مور فیزیکدان، یکی از بنیان گذاران فیر چایلد سمی کانداکتور و اینتل معتقد است که تراکم ترانزیستور مدارهای مجتمع هر ۲۴ ماه یک بار دو برابر می شود؛ به عبارت دیگر قدرت پردازش کامپیوترها هر دو سال یک بار دو برابر می شود (این رقم گاهی اوقات ۱۸ ماه یک بار هم گفته می شود اما این نقل قول اولیه مور است). از آنجا که کامپیوترها بخشی از پایه و اساس اغلب فناوری های مدرن امروزی را تشکیل می دهند، تاثیر به سزایی بر نحوه برخورد با نوآوری و فناوری های جدید دارند.
درک قانون مور نقش مهمی در شناخت چگونگی و زمان سرمایه گذاری_ یا اجتناب آن_ در فناوری جدید و کامپیوترهای جدید دارد. در فصل هشتم قانون بافت، ما درباره اهمیت عدم سرمایه گذاری در چیزهایی که شناخت درستی از آن نداریم، بحث کردیم؛ اما چگونه می توانیم امیدوار به درک پدیده ای باشیم که هر دو سال یک بار پیچیدگی آن دو برابر می شود؟
این کتاب با ۲۳۶ صفحه، شمارگان صد نسخه و قیمت ۳۶۰ هزار تومان عرضه شده است.